Overslaan en naar de inhoud gaan

Heldergroen en The Happy Activist werken samen voor 'duurzame actie'

'We willen duurzaamheid ook voor mensen buiten de groene bubbel toegankelijk maken.'
the happy activist
Matthijs Jaspers van The Happy Activist (l) en Arthur Herpel van Heldergroen. Voor de gelegenheid heeft het duo speciale sokken ontwikkeld.
the happy activist
Matthijs Jaspers van The Happy Activist (l) en Arthur Herpel van Heldergroen. Voor de gelegenheid heeft het duo speciale sokken ontwikkeld.

Reclamebureau Heldergroen en LinkedIn-platform The Happy Activist willen Nederlanders activeren tot 'duurzame actie'. De partijen werken in dat kader gezamenlijk aan 'positieve verandering' in de samenleving.

related partner content for mobile comes here

De gedeelde missie: 'Burgers en bedrijven verbinden op een laagdrempelig platform dat duurzame initiatieven versterkt', aldus de partijen. 'De samenwerking biedt kansen om verandering van onderop te realiseren, met een podium met voorbeelden die bijdragen aan een leefbare toekomst. Zo ontstaat er een beweging waarin mens en natuur centraal staan.'

Door de krachten te bundelen met Heldergroen moet het activistische platform The Happy Activist de mogelijkheid krijgen om uit te breiden. 'We willen duurzaamheid toegankelijk maken voor iedereen. Niet alleen binnen de bekende groene bubbel, ook daarbuiten. Het doel is om het netwerk van initiatieven te versterken en hen te koppelen aan grotere organisaties, waardoor een beweging ontstaat die duurzame verandering versnelt.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in