
Reclamebureau Heldergroen en LinkedIn-platform The Happy Activist willen Nederlanders activeren tot 'duurzame actie'. De partijen werken in dat kader gezamenlijk aan 'positieve verandering' in de samenleving.
De gedeelde missie: 'Burgers en bedrijven verbinden op een laagdrempelig platform dat duurzame initiatieven versterkt', aldus de partijen. 'De samenwerking biedt kansen om verandering van onderop te realiseren, met een podium met voorbeelden die bijdragen aan een leefbare toekomst. Zo ontstaat er een beweging waarin mens en natuur centraal staan.'
Vacatures
Directeur-bestuurder
PublicSpirit in opdracht van Visit FlevolandAfdelingsmanager Bestuur en Communicatie
Gemeente HaarlemManager Corporate Communicatie
ROC van Amsterdam - FlevolandDoor de krachten te bundelen met Heldergroen moet het activistische platform The Happy Activist de mogelijkheid krijgen om uit te breiden. 'We willen duurzaamheid toegankelijk maken voor iedereen. Niet alleen binnen de bekende groene bubbel, ook daarbuiten. Het doel is om het netwerk van initiatieven te versterken en hen te koppelen aan grotere organisaties, waardoor een beweging ontstaat die duurzame verandering versnelt.'
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee