Overslaan en naar de inhoud gaan

Heeft u even een moment?

“Goedemiddag met Alien. Waarmee kan ik u van dienst zijn?” - “Nou, we hebben bij u een -lang verhaal: oplevering-…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

“Goedemiddag, met Greet. U bent doorgeschakeld. Waarmee kan ik u van dienst zijn?”
- “We hebben bij u een oplevering lopen en ik vroeg me af hoever het daarmee is.”
“Heeft u een registratienummer?”
- “Jazeker. Dat is NL4391720000000031693a--kkk35672.”
“Ah. Heeft u even een moment?”

related partner content for mobile comes here

“Goedemiddag, met Yvonne. U bent doorgeschakeld. Waarmee kan ik u van dienst zijn?”
- “We hebben bij u een oplevering lopen en ik vroeg me af hoever het daarmee is.”
“Heeft u een registratienummer?”
- “Jazeker. Dat is NL4391720000000031693a--kkk35672.”
“Oh die. Moment.”

“Goedemiddag, met Peter. U bent doorgeschakeld, in verband met een onduidelijk probleem.. Waarmee kan ik u van dienst zijn?”
- “We hebben bij u een oplevering lopen en ik vroeg me af hoever het daarmee is.”
“Opleveringen? Daar ga ik niet over. Heeft u even een moment?”
- “Maar … ” klik.

“Goedemiddag, met Anouk. U bent doorgeschakeld in verband met een oplevering. Wat is uw probleem?”
- “Ik vraag me af hoever het ermee is.”
“Heeft u een registratienummer?”
- “Jazeker. Dat is NL4391720000000031693a--kkk35672.”
“Ah, dat is geen oplevering, maar dat is een escalatie. Daar ga ik niet over. Moment.” Klik.

“Goedemiddag, met Peter. U bent doorgeschakeld, in verband met een escalatie … Waarmee kan ik u van dienst zijn?”
- “We hebben bij u een oplevering lopen en ik vroeg me af hoever het daarmee is.”
“Opleveringen? Dat is niet mijn afdeling. Heeft u even een moment?”
- “Wacht even. Hier zijn we net geweest. Ik heb u net gesproken. Graag even mijn probleem aanhoren en mogelijk dat het dan wel uw afdeling is. Ik weet niet wat jullie intern escaleren, maar naar mij toe verkoopt jouw account manager het als een oplevering.”
“Ah. Heeft u een registratienummer?”
- “Ja, dat heb ik. Dat is NL4391720000000031693a--kkk35672.”
“Moment hoor. Hmm, ja, ja, hmmm, oh. Dit is inderdaad een escalatie.”
- “Dus ik zit goed?”
“Momentje nog hoor. Ah, ja, ja, oh, ah, ja, Jan heeft hem inpland. Ja. Nou helder.”
- “Eh?”
“Ja, ja, hmmmm, ah, ah, ahhhhh: Dit is voor 19 juli opgelost.”
- “Kan dat iets concreter?”
“Dit is concreet.”
- “Ah.”
“Kan ik verder nog iets voor je doen?”
- “Volgens mij wil je dat helemaal niet, dus ik kan beter ophangen.”
“Oh, in dat geval wens ik u een prettige middag.”

--

Het is 31 juli vandaag en het is uiteraard nog niet opgelost.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in