Heeft u even een moment?
“Goedemiddag, met Greet. U bent doorgeschakeld. Waarmee kan ik u van dienst zijn?”
- “We hebben bij u een oplevering lopen en ik vroeg me af hoever het daarmee is.”
“Heeft u een registratienummer?”
- “Jazeker. Dat is NL4391720000000031693a--kkk35672.”
“Ah. Heeft u even een moment?”
“Goedemiddag, met Yvonne. U bent doorgeschakeld. Waarmee kan ik u van dienst zijn?”
- “We hebben bij u een oplevering lopen en ik vroeg me af hoever het daarmee is.”
“Heeft u een registratienummer?”
- “Jazeker. Dat is NL4391720000000031693a--kkk35672.”
“Oh die. Moment.”
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaAccountmanager New Business
Spotta
“Goedemiddag, met Peter. U bent doorgeschakeld, in verband met een onduidelijk probleem.. Waarmee kan ik u van dienst zijn?”
- “We hebben bij u een oplevering lopen en ik vroeg me af hoever het daarmee is.”
“Opleveringen? Daar ga ik niet over. Heeft u even een moment?”
- “Maar … ” klik.
“Goedemiddag, met Anouk. U bent doorgeschakeld in verband met een oplevering. Wat is uw probleem?”
- “Ik vraag me af hoever het ermee is.”
“Heeft u een registratienummer?”
- “Jazeker. Dat is NL4391720000000031693a--kkk35672.”
“Ah, dat is geen oplevering, maar dat is een escalatie. Daar ga ik niet over. Moment.” Klik.
“Goedemiddag, met Peter. U bent doorgeschakeld, in verband met een escalatie … Waarmee kan ik u van dienst zijn?”
- “We hebben bij u een oplevering lopen en ik vroeg me af hoever het daarmee is.”
“Opleveringen? Dat is niet mijn afdeling. Heeft u even een moment?”
- “Wacht even. Hier zijn we net geweest. Ik heb u net gesproken. Graag even mijn probleem aanhoren en mogelijk dat het dan wel uw afdeling is. Ik weet niet wat jullie intern escaleren, maar naar mij toe verkoopt jouw account manager het als een oplevering.”
“Ah. Heeft u een registratienummer?”
- “Ja, dat heb ik. Dat is NL4391720000000031693a--kkk35672.”
“Moment hoor. Hmm, ja, ja, hmmm, oh. Dit is inderdaad een escalatie.”
- “Dus ik zit goed?”
“Momentje nog hoor. Ah, ja, ja, oh, ah, ja, Jan heeft hem inpland. Ja. Nou helder.”
- “Eh?”
“Ja, ja, hmmmm, ah, ah, ahhhhh: Dit is voor 19 juli opgelost.”
- “Kan dat iets concreter?”
“Dit is concreet.”
- “Ah.”
“Kan ik verder nog iets voor je doen?”
- “Volgens mij wil je dat helemaal niet, dus ik kan beter ophangen.”
“Oh, in dat geval wens ik u een prettige middag.”
--
Het is 31 juli vandaag en het is uiteraard nog niet opgelost.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid