Wildpicknickers met een flesje wijn
De organisatoren noemen het een guerilla-actie, maar ik weet niet of guerillamarketing-expert Cor Hospes het er mee eens is, maar enfin. Er heeft vandaag dus een actie plaatsgevonden om het flesje wijn ‘de Shuttle’ van het Australische merk Hardys onder de aandacht te brengen.
De actie was dat er op diverse plekken, zoals op het dak van een kantoorgebouw, een tennisbaan, een winkelstraat in Amersfoort en op de Zuidas in Amsterdam mensen ‘spontaan begonnen te picknicken’.
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaDe wijn zit in een PET-flesje (0,25 cl) en heeft een draaidop in de vorm die ook dienst doet als glas en is volgens de makers daarom gemakkelijk mee te nemen. Je hoeft geen kurkentrekker en glas mee te nemen, dus handig voor picknicken, BBQ's en outdoor evenementen.
Zie het filmpje:
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid