Overslaan en naar de inhoud gaan

Godin: 'Niet elk merk hoeft zich met goede doelen bezig te houden'

Merkenspecialist Martin Lindstrom interviewde voor zijn videoblog voor Adage marketinggoeroe Seth Godin. Onderwerp: The death of charity.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Merkenspecialist interviewde voor zijn videoblog voor marketinggoeroe . Onderwerp: The death of charity.

related partner content for mobile comes here

Lindstrom vraagt Godin onder andere of ieder merk zich met goede doelen bezig moet gaan houden. Godin vindt van niet, immers niet iedere consument is in goede doelen geïnteresseerd.
Godin geeft in het filmpje drie aanbevelingen:

1. Niet elk merk heeft een 'charityplan' nodig.
2. Als je voor deze vorm van maatschappelijk verantwoord ondernemen kiest, moet het geïntegreerd worden in je merk, op een logische en geloofwaardige manier.
3. Overweeg goed of je wilt meedoen aan de trends van duurzaamheid en klimaatverbetering, of dat je je advertentiebudget op een andere manier wilt gebruiken. Want nogmaals: het is niet voor ieder merk relevant.

.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in