Overslaan en naar de inhoud gaan

De lucht loopt uit het Merk

De tijden zorgen voor scherpte. Iedereen moet er een tandje bijsteken. Bedrijven, mensen en Merken. Alles wat maar schijn was en steunde…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Alles wat niet ok is bij de Merken gaat op de pijnbank. De waarde der dingen wordt door scherprechter, de Consumens, gefileerd. Traditionele reclame staat niet voor niks al geruime tijd onder druk. Waarbij gezegd moet worden dat in die branche ook nog wel wat andere zaken aan de orde zijn.

related partner content for mobile comes here

Het Merk staat er vaak toch wel erg bol bij. You get often not what you see.
De beloftes vliegen je om de oren. De prijsstunts tasten de geloofwaardigheid van het Merk regelmatig aan.
De Consumens weet het nu zeker; altijd al teveel betaald voor veel producten. De hand gaat op de knip en de kritiek op de Merken zwelt aan. Geld is er wel maar het geloof in de waardigheid van de Merken laat de bodem van het potje zien.

De Consumens prikt de mythes door en je hoort het overal in de winkels sissen. De merken zullen slanker in hun bolle taal moeten worden en de geloofwaardigheid in hun producten moeten herstellen. Het Merkpompje moet weg en de creativiteit en de kwaliteit moet er weer voor in de plaats. Want voor dat je het weet prikt de Consumens de lucht uit het Merk.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in