De lucht loopt uit het Merk


Alles wat niet ok is bij de Merken gaat op de pijnbank. De waarde der dingen wordt door scherprechter, de Consumens, gefileerd. Traditionele reclame staat niet voor niks al geruime tijd onder druk. Waarbij gezegd moet worden dat in die branche ook nog wel wat andere zaken aan de orde zijn.
Het Merk staat er vaak toch wel erg bol bij. You get often not what you see.
De beloftes vliegen je om de oren. De prijsstunts tasten de geloofwaardigheid van het Merk regelmatig aan.
De Consumens weet het nu zeker; altijd al teveel betaald voor veel producten. De hand gaat op de knip en de kritiek op de Merken zwelt aan. Geld is er wel maar het geloof in de waardigheid van de Merken laat de bodem van het potje zien.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe Consumens prikt de mythes door en je hoort het overal in de winkels sissen. De merken zullen slanker in hun bolle taal moeten worden en de geloofwaardigheid in hun producten moeten herstellen. Het Merkpompje moet weg en de creativiteit en de kwaliteit moet er weer voor in de plaats. Want voor dat je het weet prikt de Consumens de lucht uit het Merk.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid