‘Vrouwen veranderen de wereld’
Lisa Witter en Lisa Chen, auteurs van ‘The She Spot: Why Women are the Market for Changing the World and How to Reach Them’ zijn deze week gestart met het blog Shespotter.com. Onderwerp: de ‘kunst en de wetenschap van effectieve marketing gericht op vrouwen’.
‘She Spot’ is volgens de oprichters de ‘sweet spot’ voor organisaties die zich bezighouden goede doelen en werken aan een betere samenleving.
Ze menen dat vrouwen de 'niet zo geheime wapen' zijn om politieke en culturele veranderingen te brengen omdat ze meer geld geven aan goede doelen, vaker stemmen en meer vrijwilligerswerk doen dan mannen.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen Huis
Gesprek
Lisa Witter: ‘In deze moeilijke economische tijden is het belangrijker dan ooit om duidelijk te zijn in wat je wilt bereiken, of je nu een fondsenwerver bent of bezig bent een beweging op te richten om je ideële doel te steunen. We hebben het blog opgericht om het gesprek dat we in ons boek zijn begonnen, te laten voortduren.’ Vrouwen moeten SheSpotters worden. 'Want hoe beter we erin slagen in contact te komen met deze vrouwen, hoe effectiever we zullen zijn in het veranderen van de wereld.’
Shespotter.com bevat onder andere onderzoeken over de laatste trends bruikbaar voor marketingcampagnes voor zowel profit- als non-profit organisaties. Social media als Facebook and Twitter worden ook ingezet.
In Nederland bestaat de site Shespot.nl, maar dat is een erotische site.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid