Overslaan en naar de inhoud gaan

‘Vrouwen veranderen de wereld’

Lisa Witter en Lisa Chen, auteurs van ‘The She Spot: Why Women are the Market for Changing the World and How to Reach Them’ zijn…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Lisa Witter en Lisa Chen, auteurs van ‘ zijn deze week gestart met het blog . Onderwerp: de ‘kunst en de wetenschap van effectieve marketing gericht op vrouwen’.

related partner content for mobile comes here

‘She Spot’ is volgens de oprichters de ‘sweet spot’ voor organisaties die zich bezighouden goede doelen en werken aan een betere samenleving.
Ze menen dat vrouwen de 'niet zo geheime wapen' zijn om politieke en culturele veranderingen te brengen omdat ze meer geld geven aan goede doelen, vaker stemmen en meer vrijwilligerswerk doen dan mannen.

Gesprek
Lisa Witter: ‘In deze moeilijke economische tijden is het belangrijker dan ooit om duidelijk te zijn in wat je wilt bereiken, of je nu een fondsenwerver bent of bezig bent een beweging op te richten om je ideële doel te steunen. We hebben het blog opgericht om het gesprek dat we in ons boek zijn begonnen, te laten voortduren.’ Vrouwen moeten SheSpotters worden. 'Want hoe beter we erin slagen in contact te komen met deze vrouwen, hoe effectiever we zullen zijn in het veranderen van de wereld.’

Shespotter.com bevat onder andere onderzoeken over de laatste trends bruikbaar voor marketingcampagnes voor zowel profit- als non-profit organisaties. Social media als Facebook and worden ook ingezet.

In Nederland bestaat de site , maar dat is een erotische site.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in