Overslaan en naar de inhoud gaan

Harry Michels naar Tappan Communicatie

Harry Michels gaat per 1 april aan de slag als senior communicatieadviseur bij Tappan Communicatie. Hier zal hij inzichten uit marketing en…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Met de komst van Michels wil Tappan Communicatie de adviestak voor overheidsklanten versterken. Een specifiek aandachtsgebied van Michels wordt inspirerende communicatie met burgers en stakeholders, bijvoorbeeld over de Wet maatschappelijke ondersteuning (Wmo). Daarnaast zal hij klanten ondersteunen om draagvlak voor ingrijpende veranderingen te creëren.

related partner content for mobile comes here

Michels vervulde diverse advies- en managementfuncties in zowel de publieke sector als het bedrijfsleven. Als Marketing Directeur van Gouden Gids BV was hij onder meer verantwoordelijk voor de marketingcommunicatiecampagne met Katja Schuurman. Op dit moment is hij als freelance communicatieadviseur reeds betrokken bij diverse projecten van Tappan Communicatie.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in