Gillette-merken naar BBDO Worldwide
Gillette heeft het wereldwijde account ter waarde van 100 miljoen dollar voor de merken Oral-B en Braun Oral-B bij BBDO Worldwide gestald.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Het account zat bij het New Yorkse Gotham. Er ging geen review aan de beslissing vooraf. Gillette koos voor BBDO, vanwege de ´breedte en diepte van haar creatieve bronnen´. Gotham had het account nog maar net, namelijk vorig jaar, overgenomen van Lowe Lintas. De keuze voor BBDO is geen grote verrassing want het bureau heeft ook andere merken van Gillette onder haar hoede, zoals Duracell en Sensor.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid