Overslaan en naar de inhoud gaan

´Focus online retailer op categorieën en landen´

De omzet van online retail in Europa groeit naar 152 miljard euro in 2006. Retailers moeten zich daarom focussen op targeting van…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De dagen van simpele online retail-investeringen zijn voorbij. Wie geld wil verdienen met e-commerce moet met sterke business cases komen, aldus analist Julia Woodham-Smith. Ze meent ook dat retailers niet bang hoeven zijn voor de slechte publiciteit die dotcommers nu krijgen. ´De cijfers vertellen een ander verhaal. Gedurende de laatste zes maanden van 2000 - toen internetbedrijven failliet gingen - groeide het aandeel van online retail in Europa bij mensen van zestien jaar en ouder juist met 12 procent ten opzichte van het eerste half jaar. Hoe langer mensen online zijn, hoe meer ze kopen, weet de analist. Ook de producten die ze kopen komen uit steeds meer verschillende categorieën.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in