´Focus online retailer op categorieën en landen´
De omzet van online retail in Europa groeit naar 152 miljard euro in 2006. Retailers moeten zich daarom focussen op targeting van…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De dagen van simpele online retail-investeringen zijn voorbij. Wie geld wil verdienen met e-commerce moet met sterke business cases komen, aldus analist Julia Woodham-Smith. Ze meent ook dat retailers niet bang hoeven zijn voor de slechte publiciteit die dotcommers nu krijgen. ´De cijfers vertellen een ander verhaal. Gedurende de laatste zes maanden van 2000 - toen internetbedrijven failliet gingen - groeide het aandeel van online retail in Europa bij mensen van zestien jaar en ouder juist met 12 procent ten opzichte van het eerste half jaar. Hoe langer mensen online zijn, hoe meer ze kopen, weet de analist. Ook de producten die ze kopen komen uit steeds meer verschillende categorieën.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid