Overslaan en naar de inhoud gaan

Consumenten reageren wel op reclame in de nieuwe media

De heersende gedachte is dat consumenten zo overvoerd raken met reclameprikkels, dat commerciële berichten op de mobiele telefoon en…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Toch lijkt adverteren in een breed scala van traditionele media nog steeds beter te werken om mensen naar een website te trekken.

related partner content for mobile comes here

Datamonitor vroeg 6.000 Europese respondenten of ze zich een online promotie kunnen herinneren die ze hebben gezien in de laatste zes maanden. 64 procent zegt minstens één keer gereageerd te hebben. Gevraagd naar welke media er voor zorgen dat ze naar een website gaan, zegt 79 procent van de respondenten mét een internetaansluiting dat ze de voorkeur geven aan offline media, zoals tv, mond-tot-mond-reclame en bladen. Minder effectief zijn radio, dm, folders en buitenreclame.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in