Overslaan en naar de inhoud gaan

Chatten: modern communiceren

Chatten is populair. In een onderzoek onder 908 internetters noemt een deel zichzelf (licht) verslaafd. En 40 procent zegt er meer tijd aan…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Uit het onderzoek, van Blauw Research, blijkt dat 60 procent van de ondervraagden wel eens heeft gechat. Dit gaat ten koste van het telefoneren. Vooral de chatsite van Ilse en de chatprogramma’s ICQ en MSN Messenger zijn hierbij favoriet.

related partner content for mobile comes here

Behalve het computerchatten wordt ook het chatten via de mobiele telefoon aantrekkelijk gevonden. Maar ondanks de populariteit is slechts een klein deel van de internetters bereid voor het chatten te betalen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in