Overslaan en naar de inhoud gaan

Schandaal? Schrijf erover!

Wat doe je als PR-bureau als de CEO van een klant betrokken is bij een sexschandaal? Probeer een positief artikel in een krant geplaatst te…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De CEO was gearresteerd in verband met een sexschandaal met een veertienjarige. Slechts een maand na de arrestatie belandde het snel groeiende bedrijf in software voor interactieve televisie op de voorpagina van het economiekatern in de San Francisco Chronicle. Het was vrijwel uitsluitend toegespitst op hoe het bedrijf met de crisis omging. Het artikel ging over het nieuwe leiderschap, scheidde ’s mans privéleven van zijn bedrijfsactiviteiten en kwam met positieve uitspraken van investeerders en partners. Hun teksten waren allemaal ingefluisterd door het bedrijf zelf.

related partner content for mobile comes here

Het resultaat voor Meta TV is positief: de werknemers zijn keurig gebleven en de investeerders zijn niet weggelopen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in