Ogilvy wint AT&T-account van $400 m
Ogilvy & Mather heeft de competitie rond het Amerikaanse AT&T-account gewonnen, meldt Adweek. Het account wordt geschat op liefst $400…
O&M versloeg FCB New York gedurende een vier maanden durende competitie, evenals TBWA/Chiat Day en, in eerdere fase, Fallon. FCB had de behandeling van het account speciaal nog verschoven van zijn kantoor in San Francisco naar New York in een poging het te behouden.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De competitie heeft te maken met het feit dat de Amerikaanse Telecomgigant zal worden opgesplitst in vier units, wireless, broadband, business en consumenten. De beslissing is overigens nog niet door AT&T bevestigd, geeft Adweek toe. FCB New York blijft actief vanuit New York voor onder meer b-to-b reclame en een consumentenreclame-account.
Reacties:
Om te kunnen reageren, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan en betaal € 1,- voor de 1e maand.
Ja, ik wil lid wordenLog InOm een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid