Gek worden op bloemen
De alombekende reclameslogan 'Bloemen houden van mensen' verdwijnt na dertig jaar trouwe dienst. "Gek op bloemen!" zal vanaf begin februari…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Bloemenbureau Holland, de promotieorganisatie van de Nederlanse
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
bloemkwekerij, ruilt de oude slogan in omdat deze aan "glans en
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSeffect" verloren heeft. Om 1,2 miljoen Nederlandse vrouwen in de
leeftijd tussen de 25 en 40 jaar anno 2005 te bewegen een bloemetje
in huis te halen, is de "korte, eigentijdse slogan" bedacht. (ANP)
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid