Overslaan en naar de inhoud gaan

Fackrell van 180 in Cannesjury

Andy Fackrell, executive creative director van 180 Amsterdam, is benoemd tot jurylid van de Titanium Integrated Jury op het komende…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De juryvoorzitter van de jury voor geïntegreerde marketing wordt geleid door de bekende Amerikaanse creatief Jeff Goody, co-chairman van Goodby Silverstein & Partners. Opvallend is dat Amerikanen de jury domineren. Er zitten er vier in namens de VS, en maar eentje namens Engeland, Australië, Brazilië, Frankrijk, Duitsland en Nederland.

related partner content for mobile comes here

De eerste radiojury wordt geleid door een Brit, Malcolm Poynton, executive creative director van Ogilvy & Mather. Er zit niemand in namens Nederland, wel vertegenwoordigers uit 13 andere landen, inclusief Zwitserland.

Nederland heeft nog 3 vertegenwoordigers in diverse jury's. Pieter van Velsen, creative director van Colonel Parker, komt in de filmjury; in de Lions Direct-jury zit Coen Weesjes, creative director van Downtown, waarin TBWA een belang heeft. In de cyberLionsjury zit Marco de Boer, creative director van Artmiks. Het festival wordt gehouden op 19-25 juni.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in