Nederland 2 opnieuw marktleider
Ook in week 9 was Nederland 2 tv-marktleider. Met een aandeel van 16,2 procent bleef de publieke zender RTL4 (14,9%) voor.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De publieke zenders scoorden gezamenlijk 36,1 procent. Nederland 1 had 13,4, Nederland 3 6,5 procent. RTL Nederland behaalde een marktaandeel van 22,8 procent: RTL5 kwam uit op 3,5 procent, Yorin op 4,4. De SBS-zenders behaalden samen 19 procent: SBS6 11,7, Net5 4,6 en Veronica 2,7.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Studio Sport van zondagavond was weer het best bekeken programma. Gisteren waren er 3,1 miljoen kijkers. Kopspijkers was tweede met 2,85 miljoen en ook Boer zoekt vrouw blijft uitstekend scoren met 2,6 miljoen kijkers. Het zondagse 20.00 uur Journaal trok 2,5 miljoen kijkers en bekerwedstrijd ADO Den Haag-Ajax (0-2) was goed voor 2,4 miljoen kijkers.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBron: SKO.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid