Overslaan en naar de inhoud gaan

Epidemie lanceert printcampagne Cashr

Met 'Meer kassa voor minder' wil de online kassa definitief afrekenen met de traditionele kassa.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

wil zichzelf positioneren als challenger in de &;kassamarkt&;. Hiervoor biedt Cashr een plug & pay kassa, waarmee betalen en het bijhouden van de financiele administratie gemakkelijker moet worden.

related partner content for mobile comes here

De campagne richt zich voornamelijk op ondernemers en is deze week van start gegaan in print en online.

Credits
Opdrachtgever: Reeleezee
Merk: Cashr
Medium: Print & online
Bureau: epidemie
Verantwoordelijk cliënt: Roemer Mol, Wilko Stronks

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in