Epidemie lanceert printcampagne Cashr
Met 'Meer kassa voor minder' wil de online kassa definitief afrekenen met de traditionele kassa.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Cashr wil zichzelf positioneren als challenger in de 'kassamarkt'. Hiervoor biedt Cashr een plug & pay kassa, waarmee betalen en het bijhouden van de financiele administratie gemakkelijker moet worden.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De campagne richt zich voornamelijk op ondernemers en is deze week van start gegaan in print en online.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSSchermafbeelding_2015-09-18_om_14.38.58.png
Schermafbeelding_2015-09-18_om_14.39.29.png
Schermafbeelding_2015-09-18_om_14.39.52.png
Credits
Opdrachtgever: Reeleezee
Merk: Cashr
Medium: Print & online
Bureau: epidemie
Verantwoordelijk cliënt: Roemer Mol, Wilko Stronks
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid