Overslaan en naar de inhoud gaan

Clementoni maakt met Mediaxplain debuut als adverteerder op Nederlandse markt

Het mediabureau is de afgelopen maanden al begonnen met de ontwikkeling van de mediastrategie en –inkoop voor Clementoni Baby.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Voor Clementoni Baby gaat de eerste campagne deze maand van start.

related partner content for mobile comes here

De Italiaanse speelgoedgigant begeeft zich met name in de markt van babyspeelgoed, met het merk Clementoni Baby, en educatief speelgoed, met Science&Play. Het speelgoed wordt in Nederland onder andere verkocht bij Blokker, Intertoys, Bart Smit, Toys XL en Bol.com.

Het contact met Clementoni is tot stand gekomen via het Columbus Media International netwerk, waar Mediaxplain* bij is aangesloten. De campagne die vanaf september start, bevat onder meer print, redactionele aandacht en digital advertising. Het is voor het eerst dat Clementoni gaat adverteren op de Nederlandse markt.

Manager Business Development bij Mediaxplain, Sander Bots:&;Al meer dan 40 jaar speelt creativiteit, passie en aandacht voor kwaliteit een centrale rol bij Clementoni; dit sluit naadloos aan op de manier van werken bij Mediaxplain*. "Un abbinamento perfetto", zouden ze in Italië zeggen.&;

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in