Clementoni maakt met Mediaxplain debuut als adverteerder op Nederlandse markt


Voor Clementoni Baby gaat de eerste campagne deze maand van start.
De Italiaanse speelgoedgigant begeeft zich met name in de markt van babyspeelgoed, met het merk Clementoni Baby, en educatief speelgoed, met Science&Play. Het speelgoed wordt in Nederland onder andere verkocht bij Blokker, Intertoys, Bart Smit, Toys XL en Bol.com.
Het contact met Clementoni is tot stand gekomen via het Columbus Media International netwerk, waar Mediaxplain* bij is aangesloten. De campagne die vanaf september start, bevat onder meer print, redactionele aandacht en digital advertising. Het is voor het eerst dat Clementoni gaat adverteren op de Nederlandse markt.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSManager Business Development bij Mediaxplain, Sander Bots:'Al meer dan 40 jaar speelt creativiteit, passie en aandacht voor kwaliteit een centrale rol bij Clementoni; dit sluit naadloos aan op de manier van werken bij Mediaxplain*. "Un abbinamento perfetto", zouden ze in Italië zeggen.'
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid