Adfo Live in 10 tweets: dinsdagochtend


Vandaag en morgen vindt de allereerste editie van Adfo Live plaats in de Passenger Terminal Amsterdam. Op het event zijn marketeers, reclamemakers en pr-professionals aanwezig. Tientallen sprekers houden seminars over onderwerpen als media, marketing technology, innovatie en pr & communicatie. Een verslag van de eerste ochtend in 10 tweets.
Patrick de Laive, co-founder van The Next Web, opende Adfo Live met een keynote over de toekomst van publiceren.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
#Adfolive was al snel nummer 2 trending topic, ééntje onder #Prinsjesdag.
Taco Smidt sprak in theater 2 over design als marketing innovator.
Tijdens de presentatie van Patrick Helmer werd uitgelegd wat je kunt doen om je online business te vergroten.
Genoeg animo voor de presentatie van Kees Kerkvliet, Kerndocent en Managing Director TOTE-M, Beeckestijn Business School.
Paul Feldwick is de auteur van 'The Anatomy of Humbug: How to Think Differently About Advertising'. Hij brak met de standaard reclame-theorieën.
Michel van Velde, CEO van One Shoe houdt een seminar over een succesvolle omnichannel strategie.
Een bomvolle zaal voor Marjolein Meynen, die op de mainstage staat. In februari 2015 ging de duurste tentoonstelling ooit open. Hoe maak je dat tot een succes?
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid