Overslaan en naar de inhoud gaan

Persgroep maakt jury en shortlist Creative Press Challenge bekend

In de jury hebben creatieven Carlo Cavallone, Darre van Dijk en Corinne Genestay plaatsgenomen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De is een jaarlijks terugkerende wedstrijd om de aandacht te vestigen op de essentie van reclame. De opdracht is om de identiteit van een goed doel, dit jaar Fight cancer, te vangen in één pagina. 

related partner content for mobile comes here

De juryleden
Topcreatieven Carlo Cavallone (Executive Creative Director, 72andSunny Amsterdam), Darre van Dijk (Chief Creative Officer, Ogilvy & Mather) en Corinne Genestay (Onafhankelijk creatief strateeg) vormen het creatieve hart van de jury. Daarnaast maken Limore Noach (Directeur Fight cancer) en Philippe Remarque (Hoofdredacteur de Volkskrant) deel uit van de jury. De voltallige jury selecteert de top 3 beste ideeën, die door de Persgroep worden geproduceerd. Vervolgens kiest het creatieve hart van de jury de uiteindelijke winnaar. De winnende advertentie wordt geplaatst in de Volkskrant, samen met een exclusief interview met het winnende bureau, en wordt ingezonden naar Cannes. 

Darre van Dijk: &;Merken moeten mensen in het hart raken en fans creëren. Het werkt net als muziek: als het je raakt, zing je mee of bezorgt het je een traan. Print is de moeilijkste, maar ook nog steeds één van de mooiste media. Insight en vorm komen op de puurste manier samen op één vel papier.&;

Shortlist bureaus
De Creative Press Challenge is een invitation only competitie, om zo de kwaliteit van de inzendingen te waarborgen. De shortlist van reclamebureaus die uitgenodigd worden om deel te nemen, wordt later bekendgemaakt. 

.

Er worden 10 wildcards weggegeven aan teams die hun plaats in de Challenge weten te veroveren met een briljante mail naar info@creativepresschallenge.nl

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in