Overslaan en naar de inhoud gaan

Tony's Chocolonely komt met twee nieuwe smaken

Het fairtrade chocolademerk komt met de smaken melk popcorn discodip en puur amandel zeezout.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Tony&;s komt weer met limited edition chocoladerepen.

related partner content for mobile comes here

Smaken
De twee smaken zijn puur amandel zeezout en melk popcorn discodip. 
Tony’s hoopte een derde smaak te kunnen lanceren, maar de melk-vijg-walnoot pakte niet goed uit in de productie. In een geeft Tony&;s aan zijn best te doen op korte termijn alsnog een derde Limited Edition te produceren.

Design
De repen zijn ingepakt als cadeautjes om te vieren dat Tony&;s tien jaar bestaat. De verpakkingen hebben de kleuren van alle Tony&;s Chocolonely&;s van alle afgelopen tien jaar. 

Te koop
De limited editions zijn te koop bij Marqt, Bijenkorf, Wereldwinkels, Waar! en Tony&;s .

De sales manager van Tony&;s Chocolonely, Eva Gouwens, spreekt .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in