Overslaan en naar de inhoud gaan

Cora Baas keert terug bij 3MO

Naast de terugkeer van Baas, versterkt het marketingadviesbureau zich met Nathalie Samson.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Voor velen bij is Cora Baas nog een bekende, van 2005 tot 2012 was zij als partner verbonden aan 3MO. Baas heeft 20 jaar advieservaring in (marketing)organisaties in dienstverlening, retail en FMCG.

related partner content for mobile comes here

Haar advieswerkzaamheden lopen uiteen van (media)pitchbegeleiding, effectiviteitsreviews, het integreren van on- en offline communicatie, mediaproductiviteitsreviews, ICP/mediatrainingen en coaching on the job. Recente projecten die zij heeft begeleid zijn mediapitches voor Bolletje en Louwman & Parqui (Lexus, Toyota en Suzuki) en een breed mediareview traject (inclusief organisatie en trainingen) bij Vodafone.

Nathalie Samson werkte sinds 1995 als zelfstandig communicatie-adviseur. Samson&;s laatste interim opdracht was voor SNS Bank. Vanuit analyse ontwikkelt zij samen met opdrachtgevers een onderscheidende communicatievisie en werkt deze met plezier uit. Samson was verantwoordelijk voor meerdere integratieprojecten en reorganisatietrajecten bij Postbank, ING, ABN/AMRO en DE MasterBlenders. Voor de laatste positionering van SNS ‘Heel normaal. SNS’ heeft de bank in 2015 meerdere vakprijzen gewonnen.

Baas en Samson gaan per direct aan de slag bij 3MO.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in