Overslaan en naar de inhoud gaan

Eerste aflevering Notebook met Mischa Rozema

De eerste pilot aflevering van Notebook staat vanaf vandaag online bij Adformatie. Notebook is een video interview met een creatief aan de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De interviews op locatie worden gepresenteerd en geproduceerd door Omar Kbiri

related partner content for mobile comes here

De eerste aflevering is met Mischa Rozema, regisseur en oprichter en creative director van PostPanic. Hij staat bekend om bijzondere visuele films voor merken als MTV, KPN, Nike, Vodafone en Google. In de eerste aflevering biedt Kbiri de kijker een kijkje in het hoofd van Rozema. Hij laat niet alleen zijn schetsen zien, maar illustreert zijn unieke manier van denken en werken aan de hand van voorbeelden.

Als redactie van Adformatie hopen we met deze serie in een behoefte te voorzien. Mochten er suggesties of opmerkingen zijn, dan horen we die graag. Reageren kan hieronder.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in