Doelpunt of rode kaart? Wat vindt u van het nieuwe Eredivisie-logo?


Vandaag openbaarde de Eredivisie zijn nieuwe logo dat het volgende competitiejaar in gebruik genomen zal worden. Het begeleidend schrijven van de Eredivisie luidt: 'In het logo is zichtbaar gekozen voor de verbinding tussen de "E" van de Eredivisie en de middencirkel van het voetbalveld. Het is een krachtig beeldmerk met een eigentijdse uitstraling.'
Dit is het nieuwe logo:
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijTeamleider Online
AVROTROSCommunications Director
World Press Photo
Verder meldt de Eredivisie: 'Ook komen de kleuren van de Nederlandse vlag terug in het beeldmerk en in het kleurgebruik van de nieuwe huisstijl. De gestileerde "E" refereert aan de voetbalcompetities in zowel de fysieke als digitale wereld.' (Meer over de introductie van het nieuwe logo, lees hier.)
Voetbal is van ons allemaal. En net als het Nederlands Elftal miljoenen coaches kent, kent het marketingcommunicatievak vele huisstijlspecialisten. Wat vindt ú van het nieuwe logo?
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid