Overslaan en naar de inhoud gaan

Dit is de jury van Dutch Digital Design

Dutch Digital Design, het podium voor het beste Nederlandse digitale werk, maakt een volgende stap met het aanstellen van een brede vakjury.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Doel van de nieuw aangestelde jury is de beste Nederlandse digital design cases helpen aandragen en selecteren, die daarna via de verschillende kanalen onder de aandacht worden gebracht in binnen- en buitenland.

related partner content for mobile comes here

De jury en bestaat uit Bram van Dijk (RTL Nieuws), Esmee Lechner (DDB & Tribal Amsterdam), Willem van Roosmalen (Homerun), Gert Franke (Clever Franke), Liza Enebeis (Studio Dumbar), Daniel Sytsma (Achtung! / Studio Kraftwerk), Jort de Vries (Blendle), Dionne van Dijk (TamTam), Jordi Romkema (Superhero Cheesecake), Henk Haaima (Mirabeau), Andre Bouwman (Fabrique), Wout Withagen (Freshheads), Priscilla de Gier (Code d’Azur), Jeroen van der Meer (MediaMonks) en Hannes van Raaij (Triple). De vakjury staat onder leiding van Bert Hagendoorn (Dutch Digital Design).

Projecten aanmelden


De website van Dutch Digital Design is onder meer geupdate met een inzendformulier, waarmee iedereen projecten kan aanmelden om in aanmerking te komen als Dutch Digital Design case. Nadat de jury de case heeft beoordeeld, wordt deze vervolgens gedeeld via de verschillende socialemediakanalen en met binnen- en buitenlandse mediapartners en events.

Dutch Digital Design is sinds vorig jaar onderdeel van Dutch Digital Agencies.

Dutch Digital Design is sinds vorig jaar onderdeel van Dutch Digital Agencies.



Jury02.jpg
Jury02.jpg
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in