Overslaan en naar de inhoud gaan

Discovery Channel: beste meimaand ooit

Discovery Channel behaalde in de maand mei van dit jaar een marktaandeel van 3,9% in de doelgroep man 20-49. Hiermee was het de beste…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

was met dit resultaat de tiende zender van Nederland. Vooral programma’s als Shocking Survival Videos, How It's Made en Survivorman werden door een bovengemiddeld aantal mannen bekeken, zo claimt de zender.

related partner content for mobile comes here

Discovery Channel meldt dat de behaalde resultaten te danken zijn aan de aangescherpte positionering. De maand mei laat een stijging van 27 procent zien ten opzichte van 2007 en 30 procent ten opzichte van 2006. De zender bereikt meer dan 2,5 miljoen mannen (20-49 jaar) per maand.

De maanden mei, juni en juli staan bij Discovery Channel in het teken van de themacampagne Survive This! met programma’s als Ultimate Survival, Everest: Beyond the Limit II, Survivorman en Shocking Survival Videos.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in