De Jongh & De Caluwé na 20 jaar freelance
Het duo stond aan de basis van menige multimediale campagne bij verschillende bureaus.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Als zelfstandig duo hopen ze hun oplossingsgerichtheid en creativiteit te kunnen benutten bij zowel de grotere als kleine bureaus, zo geven de twee aan.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De samenwerking tussen Paul de Jongh (45) en Ingeborg de Caluwé (46) begon in 1995 bij het toenmalige PPGH/JWT nadat ze elkaar ontmoet hadden tijdens de Jonge Honden-trip naar Cannes.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSAls team zaten ze vervolgens bij Lintas, Lowe en TBWA\. Ze maakten bekroond werk voor merken als Heineken, Albert Heijn en Blue Band. De afgelopen vijf jaar maakten ze bij Selmore campagnes voor ABN Amro, Mona en Chio.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid