Overslaan en naar de inhoud gaan

Cool Bizz, energiebesparen en kledingverkoop

Een opmerkelijk bericht in de WSJ (members only) over een campagne van de Japanse overheid om energie te besparen. Het programma heet Cool…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Een opmerkelijk bericht in de (members only) over een campagne van de Japanse overheid om energie te besparen. Het programma heet Cool Bizz en gaf als boodschap mee, dat de airco op het werk uit kon, als we wat luchtiger gekleed zouden gaan. De baas van Japan, Koizumi gaf het goede voorbeeld door te verschijnen in polo.

related partner content for mobile comes here

Tot zover niets nieuws onder de zon. Opmerkelijk is echter, dat de kledingverkoop van mannenkleding flink toegenomen is, omdat de benodigde extra polo's niet in de kast lagen en dus aangeschaft moesten worden. In sommige winkels steeg de verkoop met bijna 5%. Iedereen blij, minder energie en een prikkel voor het MKB.

Het vervolgprogramma 'Warm Bizz' start in het najaar en roept mensen in Japan op, de verwarming een paar graden lager te zetten thuis en op het werk.

Tijd om aandelen te kopen in een wolfabriek? Of tijd voor cobranding tussen H & M en Nuon?

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in