Overslaan en naar de inhoud gaan

Keesie gaat in advisering

Het in kinderen en jongeren gespecialiseerde communicatie- en reclamebureau Keesie heeft besloten zich tevens toe te leggen op…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Keesie springt met deze nieuwe activiteit in op de toenemende vraag naar kennis en advies over kinderen en jongeren als gevolg van maatschappelijke vraagstukken zoals obesitas.

related partner content for mobile comes here

Een van de eerste thema’s waar de adviseurs van Keesie zich in vast hebben gebeten, is jongeren en techniek. Voor Kenteq, het landelijke kennis- en adviescentrum voor technisch vakmanschap, brengt Keesie in kaart welke initiatieven tot op heden zijn ondernomen om jongeren en techniek dichter bij elkaar te brengen en wat hiervan de effecten zijn geweest. Voor ROC Zadkine Techniek adviseert Keesie over het te voeren beleid om tussentijdse uitstroom van jongeren te voorkomen.

Over de oprichting van Keesie-advies zegt Jos Verveen, managing director: “De start van een adviesbureau is voor ons een logische aanvulling op onze communicatie- en reclameactiviteiten. Communicatie is nu eenmaal niet altijd de enige oplossing om de jeugd beter te bereiken. Als het aanbod bijvoorbeeld niet goed aansluit bij de belevingswereld van de jeugd, kun je communiceren tot je een ons weegt, maar heeft dat geen of soms zelfs een averechts effect.”?

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in