Attitudes voor klantentrouw
Het Amerikaanse Cape Consulting vindt dat bedrijven die hun klantenservice willen verbeteren, zich moeten richten op Key Relationship…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Key Relationship Builders (KRB) zijn attitudes die cruciaal zijn voor de perceptie – en de klantentrouw – op voorwaarde dat ze eerlijk doorleefd zijn en consistent worden toegepast. Zo zullen bijvoorbeeld de service ratings in een contact center stijgen zodra er consistent rekening mee wordt gehouden. Bekijk het als een vorm van voldoening:
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
- Klanten krijgen de kans om de vragen te stellen die zij belangrijk vinden.
- Klanten hebben het gevoel dat er echt naar hen wordt geluisterd.
- Klanten voelen dat zij ruim tijd en aandacht krijgen. Wanneer dergelijke KRB’s in ruime mate worden toegepast door de klantenservice, zullen de klanten eerder geneigd zijn om het bedrijf in hun omgeving aan te bevelen. Door op de KRB’s te focussen – dag in dag uit, in de attitude van de medewerkers die met klanten omgaan – kunnen bedrijven klantentrouw oogsten. Het doel is een feilloze, consistente toepassing, voor elke klant, elke dag. Dit kan leiden tot de waarneembare verbetering van de klantenservice. Meer info is te vinden op: www.capeconsulting.com onder ‘customer research’: “Winning the customer loyalty war”. Bron: 6 minutes
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid