Overslaan en naar de inhoud gaan

Lekker in je vel met Optimel

Campina heeft ter ondersteuning van hun huidige above the line campagne voor Optimel (Het mooiste gewicht is evenwicht) en als…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Campina heeft ter ondersteuning van hun huidige above the line campagne voor (Het mooiste gewicht is evenwicht) en als tegenreactie op de actie van het een online 'lekker-in-je-vel' test laten ontwikkelen door interactief actiemarketingbureau .

related partner content for mobile comes here

De voorlopige resultaten:

38.000 ingevulde testen door vrouwen
40.000 unieke bezoekers
58.000 verzonden virale e-mails

Wanneer je een e-mail verstuurt, maak je kans op mooie prijzen, zoals een midweekje Barcelona. Aan de cijfers te zien schijnt die incentive wel te werken.

Klaas Weima, directeur van Energize: 'De actie loopt van 30 juni tot en met 15 september 2005. Gedurende de eerste drie weken van de actie is deze gecommuniceerd op de radio (Radio 2, Sky Radio, Radio 538, Yorin FM, Noordzee FM, RTL FM,
Radio Veronica en Arrow 90.7 FM). De actie hebben we gelanceerd met een dedicated mailing naar het Optimel bestand (19.500 opt-in adressen).'

Energize ontwikkelde ook campagnes voor Cup-a-Soup en ABN Amro (Elevator Pitch).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in