Consument ziet dagelijks 3.000 reclame-uitingen
De consument wordt meer dan ooit gebombardeerd door reclameboodschappen. Er komen op een gemiddeld ongeveer 3.000 reclame-indrukken…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
3.000 reclame touchpoints
Al deze touchpoints zijn natuurlijk nooit allemaal te verwerken voor de mens . Voor een adverteerder geldt dat ze meestal maar een paar seconden hebben om de aandacht van de consument te pakken.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Mobile Marketing & -Advertising
Er zijn uiteraard talloze Mobile Marketing en Mobile Advertising mogelijkheden, maar meestkenmerkend is natuurlijk dat je je mobiel altijd en overal bij je hebt Daarnaast biedt de mobiel het voordeel dat je als consument direct kan reageren. Ja ja; het bovenstaande is zo oud als de weg naar Rome, maar in combinatie met de 3.000 dagelijkse touchpoints, laat het weer zien dat je juist met de mobiel het verschil kan maken.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid