Overslaan en naar de inhoud gaan

Consument ziet dagelijks 3.000 reclame-uitingen

De consument wordt meer dan ooit gebombardeerd door reclameboodschappen. Er komen op een gemiddeld ongeveer 3.000 reclame-indrukken…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

3.000 reclame touchpoints
Al deze touchpoints zijn natuurlijk nooit allemaal te verwerken voor de mens . Voor een adverteerder geldt dat ze meestal maar een paar seconden hebben om de aandacht van de consument te pakken.

related partner content for mobile comes here

Mobile Marketing & -Advertising
Er zijn uiteraard talloze Mobile Marketing en Mobile Advertising mogelijkheden, maar meestkenmerkend is natuurlijk dat je je mobiel altijd en overal bij je hebt Daarnaast biedt de mobiel het voordeel dat je als consument direct kan reageren. Ja ja; het bovenstaande is zo oud als de weg naar Rome, maar in combinatie met de 3.000 dagelijkse touchpoints, laat het weer zien dat je juist met de mobiel het verschil kan maken.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in