Commerciële zenders scoren in eerste week
De commerciële tv-zenders hebben in de eerste week van dit jaar een gezamenlijk marktaandeel van 50 procent gehaald. De gezamenlijke…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
HMG-zender RTL4 was marktleider met 21 procent. RTL5 haalde 4 procent, Yorin 6. SBS6 behaalde een marktaandeel van 10 procent, Net5 5 en V8 4. Het Journaal van 20.00 uur op zondag ‒ vorig jaar wekelijks steevast goed voor de eerste plek op de lijst van best bekeken programma’s ‒ begint het nieuwe jaar wederom goed. Het trok afgelopen zondag 2,84 miljoen kijkers. Baantjer (RTL4) deed het met 2,66 miljoen kijkers, gevolgd door GTST (RTL4) van vrijdag met 2,25 miljoen kijkers. De oudejaarsconference van Freek de Jonge staat op de vierde plaats met 2,015 miljoen kijkers. De Oudejaarsloterijshow volgt met 1,995, aldus Intomart.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid