Overslaan en naar de inhoud gaan

Colgate doneert 25 miljoen zeepjes en voor 20 miljoen aan gezondheidsproducten

De gezondheids- en hygiëneproducten moeten terechtkomen bij mensen die ze het hardst nodig hebben.
Handen wassen!
Handen wassen!
© Colgate-Palmolive
Handen wassen!
Handen wassen!
© Colgate-Palmolive

FMCG-concern Colgate-Palmolive ondersteunt de wereldwijde #SafeHands-campagne van de Wereldgezondheidsorganisatie (WHO). Dat doet het bedrijf naar eigen zeggen onder meer door 25 miljoen speciaal verpakte zeepjes te produceren en 20 miljoen dollar aan gezondheids- en hygiëneproducten te doneren aan organisaties die ervoor zorgen dat deze terechtkomen bij de mensen die de producten het hardst nodig hebben.

related partner content for mobile comes here

Mondwater

Ook lokale goede doelen in Nederland en België moeten daarvan profiteren. In Nederland zegt Colgate-Palmolive meer dan 21 duizend gezondheids- en hygiëneproducten aan het Nederlandse Rode Kruis te doneren om de verspreiding van COVID-19 tegen te gaan in regio's waar de nood het hoogst is. Colgate: ‘Het doel van deze donatie is om de meest kwetsbare mensen, maar ook eerstelijns medisch personeel en hulpverleners, te helpen door hen toegang te geven tot essentiële hygiëneproducten zoals tandenborstels, tandpasta, mondwater en lichaams- en handproducten.’

Supporting the WHO 's #SafeHands Challenge

Crisisbestrijders

Eerder maakten Unilever onder meer bekend honderden miljoenen euro’s uit te trekken in de strijd tegen het coronavirus. Beiersdorf besteedt 50 miljoen aan crisisbestrijding.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in