CBS Outdoor doet onderzoek naar de interactieve consument
Voor de 2e maal heeft CBS Outdoor een grootschalig Europees onderzoek verricht om meer inzicht te geven over deze interactieve consument.
Het onderzoek Interactive Europe is in zes landen verricht en er zijn 5.283 consumenten ondervraagd. Tevens zijn er 14 merken en 3 campagnes onder de loep genomen.
77% van de consument heeft aangegeven dat zij reageren na het zien van een Out-of-home advertentie. 75% van de Europese stedelingen hebben tegenwoordig een smartphone. In Nederland is dit zelfs 77%. Het onderzoek geeft verder aan dat vooral jongere doelgroepen graag de interactie aan gaan met merken die zij 'on the move' tegenkomen.
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaHet 48 pagina's tellende onderzoek is in PDF hier te lezen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid