
Jim Beam werkte eerder met stoere mannen als Kid Rock, maar zet nu vol in op een jongere doelgroep met actrice Mila Kunis (Black Swan, Red, That '70s Show) als boegbeeld.
De dertigjarige is te zien in twee nieuwe 30-secondencommercials en vijf andere video's (van 15 seconden tot ruim drie minuten lang).
Vacatures
Event Manager
Stichting Anne-BoCommunicatiemedewerker studentenwerving en -voorlichting
TU DelftClient Services Director - Media
ScheepensDe eerste commercial laat 200 jaar quasi - historische gebeurtenissen zien en in de tweede brandmerkt ze haar eigen bourbonvat.
De nieuwe slogan van Jim Beam luidt: ‘Make history.’
De campagne is gemaakt door FutureWorks, dat bestaat uit drie regionale creatieve bureaus - StrawberryFrog (New York) , The Works (Sydney) en Jung von Matt (Hamburg).
Mila Kunis asks... How will you Make History?
Bron Adweek.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee