Overslaan en naar de inhoud gaan

(Campagne) Jim Beam met Mila Kunis

Bourbonmerk Jim Beam wil millennials aan zich binden.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Jim Beam werkte eerder met stoere mannen als , maar zet nu vol in op een jongere doelgroep met actrice (Black Swan, Red, That &;70s Show) als boegbeeld.

related partner content for mobile comes here

De dertigjarige is te zien in twee nieuwe 30-secondencommercials en vijf andere video&;s (van 15 seconden tot ruim drie minuten lang).

De eerste commercial laat 200 jaar quasi - historische gebeurtenissen zien en in de tweede brandmerkt ze haar eigen bourbonvat.

De nieuwe slogan van Jim Beam luidt: ‘Make history.’

De campagne is gemaakt door FutureWorks, dat bestaat uit drie regionale creatieve bureaus - StrawberryFrog (New York) , The Works (Sydney) en Jung von Matt (Hamburg).

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Bron

 

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in