Volvo consolideert media bij Mindshare
Volvo heeft het wereldwijde planning en buying account toegewezen aan WPP's Mindshare.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Havas Media was het bureau in de Verenigde Staten, Mindshare werkte in Europa en China al voor Volvo. Volgens onbevestigde berichten ging de mediapitch tussen twee bureaus.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Wereldwijd spendeerde Volvo in 2012 zo'n 215 miljoen euro.
Eind vorig jaar verloor Havas' Arnold het wereldwijde creatieve account van Volvo aan Grey (ook WPP). Dat was de reden dat Arnold Amsterdam werd opgeheven.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSMet de consolidatie van het media-account wil de automaker de wereldwijde en Amerikaanse marketing meer in lijn brengen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid