Overslaan en naar de inhoud gaan

Bouwsector wil beter imago

De Nederlandse bouwsector wil het imago dat recent flinke deuken opliep, oppoetsen. De branche komt op korte termijn met voorstellen om…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

‘Hoewel nog altijd sprake is van geruchten en vermoedens die generaliserend te gemakkelijk met een begrip bouwfraude worden aangeduid, is sprake van een ernstige situatie’, aldus het Algemeen Verbond Bouwbedrijf (AVBB). Door de procedures en regels voor aanbesteding aan te scherpen moet ‘de kans op mogelijk frauderen verder beperkt worden.’ Om een en ander strikter te laten verlopen kan volgens de bouwvereniging ook externe controle nodig zijn. ‘Wat overigens in de praktijk kostenverhogend zal werken.’ Verder waarschuwt de AVBB dat ‘dit niet mag leiden tot verdere vertraging van processen, in een tijd waarin de bouwproductie toch al onder druk staat.’ (Bron: ANP)

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in