Overslaan en naar de inhoud gaan

Van de Meeberg in jury Esprix

De lijst met juryleden voor de Esprix 2002 is definitief samengesteld. De meest opmerkelijke naam is die van Hans van de Meeberg van…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De boycot van vorig jaar indachtig, heeft het organiserende DMSA haar best gedaan om eventuele pijnpunten uit de weg te ruimen en een evenwichtige samenstelling van de jury te waarborgen. In elke deeljury zitten een strateeg, een bureauman/vrouw, een creatief en een adverteerder. De voorzitters van de verschillende jury's gaan door naar de eindjury, die eveneens is samengesteld uit creatieven, ‘bureaumensen’, strategen en adverteerders. Per categorie worden maximaal drie Esprix uitgereikt. Eventueel kunnen deze van dezelfde kleur zijn en een jury kan ook besluiten om in een bepaalde categorie helemaal geen Esprix toe te kennen. Met het toetreden van Hans van de Meeberg van dm-bureau L’eau als jurylid (in de categorie Dienstverlening Business tot Business), lijkt de dreiging van een nieuwe boycot uit de lucht. ‘Gelukkig heeft de DMSA een dialoog met de bureaus willen voeren over de jureringvoorwaarden van de Esprix. Resultaat is een goede balans in zowel jury als jurering tussen creatie, strategie en resultaat.’

related partner content for mobile comes here

Juryleden per categorie Esprix 2002

Voorzitter
Renate Vogt/Making a Difference Euro RSCG

Fast Moving Consumer Goods
Robin Blitzblum/Borremans & Ruseler DraftWorldwide
Frits Hirschstein/Futurum
Bob Stoll/FHV/BBDO
Bert Baron/Grolsch
Frenkel Denie/Procter & Gamble
Peter Scholtens/TBWADirect Company

Durables
Paul Kelder/Target Interactive Marketing
Markus Ravenhorst/Dialog KHY
Rene de Heij/BMW Nederland
Hennie Hoolwerf/Hewlett-Packard

Retail
Pieter Kop/Amsterdam Schiphol Airport
Michiel de Boer/Boemmm Aktiemarketingburo
Arend Jan Boss/WMBM
Ben Droge/Droge Holding
Erik Bekkering/PCM

Dienstverlening BtoC
Vincent Hunneman/Renault Nederland
Jos Krützmann/OgilvyOne
Peep van der Molen/Rapp Collins
Hajo Binsbergen/Pathe Cinemas
Helene Hoogeboom/TBWADirect Company

Dienstverlening BtoB
Darre van Dijk/Amsterdam Advertising
Stephanie Harmsen/Telfort
Frans Melenhorst/AMI
Hans van de Meeberg/L'eau

Non Profit
Rob Sikkink/Headline
Karel Greven/Kobalt
Kees-Jan Rozenstraten/De Combinatie van Factoren
Aloys van Rest/Unicef

Event
Frederik Bijleveld/Incentive Holland
Laurens van Doorn/Roos & Doorn
Ellen Bettonville/Bettonville
Bernadette Tilman/Randstad

Internetcommunicatie
Geert Jan Bijlstra/Tribal DDB
Brian Oostenbrink/Rapp Colins ? E-Spring
Antal de Waij/AOL Time Warner
Jan Maarten van de Horst/Agency.com

Direct Mail/Grafische toepassing
Leon Kramer/Bank Labouchere
Gusta Winnubst/PPGH JWT Colors
Peter Josiassen/PPT Post
Koos Halkes/Impress

Telecommunicatie
Wil Ditmeijer/Ditmeijer
Bart Poeder/BMB
Anneke Kooijman/SNT
Inge Brans/KPN

Promotionele Producten
Rijkus Krabbendam/Hokra Below the Line
Jos Schrˆer/PromOcean
Victor Koppelmans/Heineken
Edmond Jacobs/Jacobs Promo Items

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in