Overslaan en naar de inhoud gaan

Doorstart MagicMinds

MagicMinds maakt een doorstart en gaat verder in verkleinde vorm. Oprichter-directeur Eric Bartels van MagicMinds heeft 'bevriende…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

'We zijn in principe rond met eigenaar Het Oosten, alleen het contract moet nog worden getekend´, zegt Bartels in Het Parool. MagicMinds zal zich concentreren op de kernactiviteiten: reclame, internetactiviteiten, het ontwikkelen van software en public relations. Deze activiteiten hebben volgens Bartels nooit verlies geleden. De bedrijfsafdeling die uitbreiding van MagicMinds-activiteiten in vijf landen moest regelen, wordt ontmanteld. MagicMinds, met klanten als Coca-Cola, Mora en Amstel Bier, bood een jaar geleden nog 130 volledige banen aan 145 mensen. Na de doorstart zullen er nog dertig mensen werken. Onlangs werd bekend dat MagicMinds in financieel zwaar weer terecht was gekomen.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in