Vier Epica's voor Nederland


Wel won ons
land de Stone Prize voor beste fotografie: Edo Kars werd winnaar voor de
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSAlbert Nolten 'Handmade Shoes'-campagne van Yokyor. Verder was er een
film-Epica voor FHV/BBDO (de Chimpansee-film voor Snickers) en waren er
prijzen voor het hondenbillboard van Publicis ('Blaf als je van Bonzo
houdt') en, opnieuw, de 'Handmade shoes'-uiting van Yokyor. De Epica d'Or
ging dit jaar naar het Britse Mother, voor de (bekroonde) campagne voor
muziekzender QTV. Overigens bleek het aantal inzendingen voor 'Europe's
Premier Creative Awards' dit jaar - het vijftiende - flink gedaald. Maar
liefst een kleine zestien pct minder uitingen werden er ingestuurd, volgens
de organisatie vanwege de gebeurtenissen van 11 september.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid