Ahold heeft zes prioriteiten voor groei
Tijdens de jaarlijkse aandeelhoudersvergadering zei Boer de omzet te willen verhogen door meer aandacht voor de klant en meer inzicht in het koopgedrag. Ook wil hij het aanbod voortdurend verbreden en vernieuwen, onder meer door nieuwe formules en nieuwe technologie. De ceo zei bovendien te willen groeien in nieuwe markten, onder meer door actief op zoek te gaan naar overnames.
Boer meldde ook zich aan te sluiten bij de strategische keuzes van zijn voorgangers. ´Ahold ligt op koers.' In 2009 kondigde Ahold onder de vorige topman, John Rishton, zijn nieuwe strategie aan: op eigen kracht en door overnames groeien in de bestaande en in nieuwe aangrenzende markten.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaOm te kunnen investeren in groei kijkt Boer ook naar vereenvoudiging van de activiteiten en verlaging van de kosten. De vijfde prioriteit is volgens hem ´maatschappelijk verantwoord ondernemen'. ´Wij willen een bijdrage leveren aan de gezondheid en het welzijn van onze klanten.' Als laatste prioriteit noemde Boer het ontwikkelen van het eigen personeel. Hij zei onder meer de diversiteit binnen de organisatie te willen vergroten.
Bron: ANP.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid