App in plaats van politie bij aanrijding


Verzekeringsmaatschappij Allsecur heeft een nieuwe dienst, de Schadecoach, die verzekerden helpt bij schade of pech. Een app is hier onderdeel van.
Bijna een kwart van de Nederlanders is de afgelopen drie jaar betrokken geweest bij een aanrijding, weet Allsecur.nl door onderzoek onder ruim 1.500 bestuurders.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSNa een aanrijding belt 22 procent van hen de politie om vooral schade door een onafhankelijke derde te laten inschatten, om problemen te voorkomen en eventueel de schuldvraag vast te leggen. Maar de politie rukt niet meer uit bij alleen blikschade. Vandaar dat de autoverzekeraar met de Schadecoach komt.
Johan Van den Neste, de marketingmanager zegt: dat de nieuwe dienst de klant service moet bieden door direct voor hulp te zorgen en hem op zijn gemak te stellen.
De schadecoach regelt hulp, maar kan ook helpen bij het invullen van een schadeformulier. Onderdeel van de nieuwe service is een app. Door de GPS-functie weet de Schadecoach waar de gebruiker is en kunnen hulpdiensten worden ingeschakeld. Ook het opzoeken van schadeherstellers in de buurt behoort tot de mogelijkheden.
De applicatie is te downloaden via de App Store, maar kan ook gedownload worden met behulp van een QR-code.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid