Overslaan en naar de inhoud gaan

ABU start corporate campagne

De ABU (Algemene Bond Uitzendondernemingen) start vandaag een landelijke corporate campagne met het motto ‘Kwaliteit werkt’.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dat is in weerwil van de kritiek die de Nederlandse Mededingingsautoriteit (NMa) krap een week geleden uitte over het register, omdat het de concurrentie buiten de deur zou houden. De campagne moet het ABU-keurmerk als herkenbaar label in de markt zetten en de kwaliteit van de leden benadrukken. Er zijn advertenties in dagbladen en vakbladen en commercials op de radio.

related partner content for mobile comes here

Met de campagne zet de ABU zich af tegen malafide ondernemingen die zich ten onrechte uitzendonderneming noemen. Deze illegale ondernemingen berokkenen de branche veel schade. Niet alleen is er sprake van imagoverlies. Ook is er sprake van oneerlijke concurrentie wat leidt tot een grote omzetderving.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in