Douwe Egberts kiest voor .bone
De Nederlandse werkmaatschappijen van Sara Lee/DE hebben besloten om hun online marketing communicatieactiviteiten exclusief onder te…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Het gaat hierbij om merken zoals Douwe Egberts, Senseo, Pickwick, Lassie, Natrena, Duyvis, Sanex, Ambi-Pur, Stegeman en Lovable. Naast het ontwikkelen van online strategieën voor de diverse merken, wordt .bone verantwoordelijk voor de creatieve invulling van de campagnes, de mediaplanning en executie en tevens e-DM.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Algemeen directeur Sebastiaan van Rijnsoever van .bone. zegt dat zijn bureau nadrukkelijk de opdracht heeft gekregen om ervoor te zorgen dat online en offline communicatie op een juiste wijze worden geïntegreerd, ‘rekening houdend met een sterk veranderende mediaconsumptie’.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid