Overslaan en naar de inhoud gaan

Merkenoffensief Philips in VS

Philips start in januari met een marketingoffensief in de Verenigde Staten om zijn merkbekendheid te vergroten.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

'Philips is een zwak merk in de VS. Mensen hebben of nog nooit van ons gehoord, of ze weten niet wat we doen’, zeggen Terry Fassburg, directeur merkcommunicatie in de VS, en Enderson Guimaraes, hoofd wereldwijd merkbeleid, in een interview met het interne Philips-magazine Mondial. ‘Ook hebben we de afgelopen jaren in verschillende merknamen geïnvesteerd. We hebben verschillende boodschappen uitgedragen aan verschillende mensen.'

related partner content for mobile comes here

'Als je een winkel binnengaat en iemand vraagt om de topdrie consumentenelektronicabedrijven te noemen, is de kans groot dat we als derde eindigen. Áls we al genoemd worden. Onze marketingmedewerkers moeten meer tijd besteden aan het bouwen van het merk dan aan het verkopen van producten', zegt Fassburg.

Philips start daarom per 1 januari een nieuw, grootschalig driejarig marketingoffensief in de VS. Philips gaat daarbij samenwerken met de filmindustrie in Hollywood. Er moeten meer producten in speelfilms en tv-programma's zichtbaar worden (Bron: Het Financieele Dagblad).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in