Merkenoffensief Philips in VS


'Philips is een zwak merk in de VS. Mensen hebben of nog nooit van ons gehoord, of ze weten niet wat we doen’, zeggen Terry Fassburg, directeur merkcommunicatie in de VS, en Enderson Guimaraes, hoofd wereldwijd merkbeleid, in een interview met het interne Philips-magazine Mondial. ‘Ook hebben we de afgelopen jaren in verschillende merknamen geïnvesteerd. We hebben verschillende boodschappen uitgedragen aan verschillende mensen.'
'Als je een winkel binnengaat en iemand vraagt om de topdrie consumentenelektronicabedrijven te noemen, is de kans groot dat we als derde eindigen. Áls we al genoemd worden. Onze marketingmedewerkers moeten meer tijd besteden aan het bouwen van het merk dan aan het verkopen van producten', zegt Fassburg.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSPhilips start daarom per 1 januari een nieuw, grootschalig driejarig marketingoffensief in de VS. Philips gaat daarbij samenwerken met de filmindustrie in Hollywood. Er moeten meer producten in speelfilms en tv-programma's zichtbaar worden (Bron: Het Financieele Dagblad).
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid