Overslaan en naar de inhoud gaan

SPSS neemt DataDistilleries over

Het Amerikaanse SPSS Inc neemt de Nederlandse leverancier van analytische oplossingen DataDistilleries over.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

DataDistilleries ontwikkelt analytische oplossingen waarmee de effectiviteit van direct marketing campagnes, fraudedetectie activiteiten, call centers, kantoren en websites wordt verhoogd. Over de laatste twaalf maanden werd een omzet van 4,5 miljoen dollar gerealiseerd, waarvan 90% uit Nederland. Grote klanten zijn ABN Amro, Achmea, ING Groep, Rabobank, Saga en Vodafone. Voor de overname legt SPSS 6,4 miljoen dollar neer, waarvan uit 1 miljoen dollar aan contanten en 5,4 miljoen dollar in aandelen. De verkoopafdeling van DataDistilleries zal worden opgenomen in de verkooporganisatie van SPSS. Verder is het de bedoeling de analytische kracht van de DataDistilleries applicaties uit te breiden met mogelijkheden die SPSS biedt op het gebied van data- en tekstmining, marktonderzoek en web- en marktanalyse.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in