Overslaan en naar de inhoud gaan

Zilver voor Chatman bij Europese PMC Awards

Chatman, de online campagne die Lost Boys ontwikkelde voor Hi, won vorige week zilver bij de PMC Awards 2006, een belangrijke prijs voor de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Chatman is een campagne rondom een dikke man in geel pak, die een buzz probeerde te creëren rondom MSN Messenger op je mobiel.

related partner content for mobile comes here

De campagne won afgelopen mei al een gouden Esprix. Dankzij deze prijs kon de case meedingen naar een PMC Award, want alleen nationaal genomineerde campagnes worden ingezonden.

De internationale jury lette op de criteria relevantie, creativiteit, innovatief karakter en resultaat. Chatman kreeg ene prijs in de categorie IT, Technology and Telecoms. Afgelopen dinsdag vond de uitreiking plaats in Brussel.

De gouden award in de dezelfde categorie ging naar Nokia Lounge. Deze campagne ging er ook vandoor met de hoofdprijs van de PMC Awards, de Grand Prix. Kijk voor alle winnaars op de site van de PMC Awards en voor Chatman op .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in