Zilver voor Chatman bij Europese PMC Awards
Chatman is een campagne rondom een dikke man in geel pak, die een buzz probeerde te creëren rondom MSN Messenger op je mobiel.
De campagne won afgelopen mei al een gouden Esprix. Dankzij deze prijs kon de case meedingen naar een PMC Award, want alleen nationaal genomineerde campagnes worden ingezonden.
Vacatures
Accountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaDe internationale jury lette op de criteria relevantie, creativiteit, innovatief karakter en resultaat. Chatman kreeg ene prijs in de categorie IT, Technology and Telecoms. Afgelopen dinsdag vond de uitreiking plaats in Brussel.
De gouden award in de dezelfde categorie ging naar Nokia Lounge. Deze campagne ging er ook vandoor met de hoofdprijs van de PMC Awards, de Grand Prix. Kijk voor alle winnaars op de site van de PMC Awards en voor Chatman op www.chatman.tv.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid