Overslaan en naar de inhoud gaan

WPP richt zich op Rusland

WPP Group wil de grootste Russische reclamebureaugroep creëren in een joint venture met de Russische mediagroep Video International.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

WPP wil de bureaugroep WPP Russia noemen en daarin Ogilvy & Mather, Hill & Knowlton en lokale bureaus van Video International samenvoegen. WPP zou een meerderheidsbelang van 51 procent nemen. Video International werd opgericht door Mikhail Lesin, nu een adviseur van president Vladimir Poetin.

related partner content for mobile comes here

Sir Martin Sorrell, ceo van WPP, zegt dat zijn concern nu nog een veel kleinere aanwezigheid in Rusland heeft dan in andere landen (Brandrepublic).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in