Overslaan en naar de inhoud gaan

RTL-zenders best bekeken commerciëlen in juli

RTL Nederland heeft met haar zenders RTL 4, RTL 5 en Yorin de best bekeken commerciële zenders in de maand juli. Nederland 2 was de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Ondanks de hoge kijkdichtheden van sport op de publieke zenders wist RTL Nederland een gezamenlijk zenderaandeel te behalen van 26,4 procent in de doelgroep Boodschappers 20 ‒ 49 jaar.
RTL 4 kwam uit op een zenderaandeel van 13,3 procent, en werd daarmee tweede achter Nederland 2. Bovenaan de lijst van best bekeken RTL 4-programma's prijkt de Amerikaanse serie 'CSI'. Verdere programma's die het goed hebben gedaan, zijn 'Jouw Baan, Mijn Baan', 'Life Laundry', 'Het Roer Om' en 'Kees & Co', meldt RTL Nederland.

related partner content for mobile comes here

Yorin had een zenderaandeel van 9,2 procent in de doelgroep 20 ‒ 34 jaar. 'CSI: Miami' en de films 'The Real Blonde', 'Rainmaker' en 'Thelma & Louise' droegen daar onder meer aan bij.
RTL 5 scoort in de doelgroep Mannen 20 - 49 jaar een zenderaandeel van 6,8 procent. Het programma dat daaraan de grootste bijdrage heeft geleverd, is ook weer ‘CSI', dat hiermee op alledrie de zenders als best scorende juliprogramma uit de bus komt.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in