RTL-zenders best bekeken commerciëlen in juli
Ondanks de hoge kijkdichtheden van sport op de publieke zenders wist RTL Nederland een gezamenlijk zenderaandeel te behalen van 26,4 procent in de doelgroep Boodschappers 20 ‒ 49 jaar.
RTL 4 kwam uit op een zenderaandeel van 13,3 procent, en werd daarmee tweede achter Nederland 2. Bovenaan de lijst van best bekeken RTL 4-programma's prijkt de Amerikaanse serie 'CSI'. Verdere programma's die het goed hebben gedaan, zijn 'Jouw Baan, Mijn Baan', 'Life Laundry', 'Het Roer Om' en 'Kees & Co', meldt RTL Nederland.
Yorin had een zenderaandeel van 9,2 procent in de doelgroep 20 ‒ 34 jaar. 'CSI: Miami' en de films 'The Real Blonde', 'Rainmaker' en 'Thelma & Louise' droegen daar onder meer aan bij.
RTL 5 scoort in de doelgroep Mannen 20 - 49 jaar een zenderaandeel van 6,8 procent. Het programma dat daaraan de grootste bijdrage heeft geleverd, is ook weer ‘CSI', dat hiermee op alledrie de zenders als best scorende juliprogramma uit de bus komt.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid